Akak dah penat dengan buasir ni dik!



Assalamualaikum. Saya Madiah, penghidap penyakit buasir kronik selepas melahirkan anak yang kedua. Buasir saya ni mula muncul waktu bersalin anak pertama lagi. Tapi tak serius sangat. waktu tu saya cuma amalkan petua-petua orang kampung je. Berendam dengan air garam. Alhamdulillah, ok. Tapi kena buat kerap sebab dia cuma pulih untuk sementara waktu je. Buasir tu, saya biar berlarutan selama dua tahun. Ye la, nak cerita kat orang malu.

Masa ni lepas bersalin anak pertama. Buasir tu ada lagi. Tapi pendam sendiri je.

Pada tahun ke empat, lebih kurang. Saya dapati yang saya hamil sekali lagi. Happy memang happy lah mula-mula tu. Bila masuk bulan ke -5. Buasir saya makin menjadi-jadi. rasa risau sangat. Tambahan pula, masa tu kerap sembelit. Aduh!. Deritanya tuhan saja yang tahu. Darah memancut-mancut masa buang air besar. Konfem la saya menangis masa tu. Peritnya

Doktor suruh makan ubat-ubat yang diberi. OK!, tapi sekejap je.. lepas tu jadi semula. puas ikhtiar macam2 produk masa tu. beribu-ribu duit habis. Doktor sarankan saya buat pembedahan lepas bersalin. Saya takut walaupun suami saya desak-desak untuk buat pembedahan tu. 

Kalau awak semua tengok cara dia operate. Konfem la tak sanggup.!

Buasir tu makin menjadi-jadi masa mengandungkan budak ni. Ini anak saya yang kedua. 

Pada suatu hari, kawan ofis saya ada watsapp. dan bagitahu yang buasir dia dah sembuh. Wah! saya apa lagi tak sabar nak tahu apa ikhtiar dia. Saya memang nak cuba. Masa tu tinggal 2 minggu je nak bersalin. Takut sangat rasanya. Kalau boleh nak je jumpa bomoh yg boleh pakai sihir utk sembuhkan buasir ni sebelum bersalin. Alhamdulillah iman saya masih teguh. Tak nak lah buat benda-benda syirik macam tu. Saya yakin setiap ikhtiar, pasti membawa penyelesaian. kita kena sabar dan jangan putus asa.

Kawan saya amalkan Tablet Hemors ni Cumanya, hanya dijual di Singapura sahaja masa tu. Aduh!. Walaupun jauh dan ambil masa yang lama. saya tetap juga minta tolong kawan saya tu order.

Lepas 3 minggu baru sampai kat saya. Masa tu pun saya dah selamat bersalin dah. Masa pantang tu juga saya terus amalkan setiap hari ubat HEMORS tu. hingga lah buasir saya tu baik. Untuk pulih sepenuhnya ambil masa Sebulan juga.

Ini lah tablet HEMORS tu. Hisap2 je macam gula2. Highly recommended!

Tahun ni, 2019. saya hamil untuk anak ke 3. dan buasir saya jadi semula. tapi..... tak seteruk dulu.Dan alhamdulillah Hemors ni pun dah ada jual kat Malaysia. So senang nak dapat dan harga dia jauh lagi murah kalau nak dibandingkan dengan harga di SIngapura. 

Bulan 7 - 2020, saya selamat bersalin masa PKP. Syukur sangat buasir tu tak jadi macam sebelum ni. Ngerinya bila teringat balik. 

Tablet HEMORS ni memang tak boleh ambil masa hamil / mengandung. So, lepas bersalin tu saya terus amalkan seperti biasa. Dan kali ni dalam masa dua minggu je buasir dan sembelit saya dah pulih dan normal. 

Bagi yang ada masalah Buasir dan sembelit tu jangan takut untuk ikhtiar. Saya memang sarankan untuk anda amalkan untuk atasi masalah tu. Memang berkesan dan kos pun mampu milik walaupun kualiti dia bagus.





DAPATKAN HEMORS SEKARANG UNTUK ATASI MASALAH BUASIR & SEMELIT ANDA ! 

Comments

Popular posts from this blog

ATASI BUASIR DENGAN TIPS INI >>>

MAKANAN SIHAT RAWAT BUASIR

Habis RM7 ribu Kos Pembedahan Buasir

PROSES PERKEMBANGAN BUASIR.

PUNCA BUASIR RAMAI YANG TIDAK TAHU.